Frågesport!


Vilka skor valde Sofi?!

1

2

3

4

5

6

7



Svara i kommentaren!

Puss
Stina


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hmm... Svårt val... Fanns några att välja på... Nr 2 i färgen men de ser ut att klämma på tårna, Nr 3 för de såg rätt ok i passformen eller nr 4 för färgen... Jag tror du tog nr 2! Blingbling och rosa kan inte bli fel för Proppen! Nr 4 tror jag du kommer tycka blir för jobbiga att ta på o av... =)

2010-06-11 @ 16:16:56
Postat av: Linn

jag tror nog att du valde nummer 2 det verkar vara din färg & slags sko!! :) :) Fast det kan också vara nummer 4 ! Jag gissar på nummer 2!!

SES SNART STORA KRAMAR LINN

2010-06-11 @ 16:57:57
URL: http://sofiochstina.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nr 7 passar dig som handsken, säker på att det är de du köpt, kramar

2010-06-11 @ 19:50:40
Postat av: Inga-Lill

Nr 6 så klart. Din stil

2010-06-11 @ 20:04:13
Postat av: Sofi

Wooooooooooow kul att ni har gissat! Men men,,, fel fel fel har ni och ni har "högre tankar" om mig att det finns lite av en kvinna i mig hahahaha..

Så här kommer svaret!

Nr 4 var jag JÄTTE sugen på men den fanns bara i storlek 38 men jag har 37 (det var väldigt nära att jag köpte dom MEN de var för dyra)

Så tyvärr blir det inget pris till någon av er för det blev NR 5 man bara oooorkar inte med höga klackar mer hahaha... 5:an passar mig i färg! Så är det lite känsla för Grekland.. De de gamla grekerna hade kort klänning och snörsko, men de hade naturligtvis inte rosa band, det var nog läder som gällde =)

2010-06-12 @ 16:22:45
URL: http://sofiochstina.blogg.se/
Postat av: Pannika

SHIT. Jag hann läsa svaret innan jag svarade. Jag hade ju gissat på den ROSA FOPPA.....(som syntes så diskret på en av bilderna)!!!!

Ahhaaaaahaahhahaaahaaaaa............... Annars va´ 1:an rätt så "schyst".... Välkommen hem då´ra...!!!

2010-06-12 @ 16:34:03
Postat av: Maria

Och jag röstar som hon där ovan =) Du har god smak Annika!! En rosa foppa slår det mesta. hi hi hi. Syns vi på måndag eller??

2010-06-12 @ 17:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0