Onsdag 9 juni efter Zoo

Idag nar vi irrade runt for att komma tillbaka till Rafti.. ringer telefonen det ar Nina och Nikitas som
vantar pa oss utanfor huset vi bor i. KANONSKOJ!!!

Tyvarr vart kameran hemma nar vi var ut och kakade, men Desponia hade kameran med sig, sa vi far uppdatera det har inlagget med bilder senare.



De hade akt tidigare fran Pireus sa det vart Pelle i botten
med en himla fart hem igen.

Dar stog de raringarna uppkladda till tanderna. Nikitas hade till och med slirre i varmen *pust* tror det
lag pa cirka 33 grader, trodde jag skulle svimma dar ett tag innan jag tog min..mitt
UNDERBARA fev pannband\mossa\whatever =). Har haft den varje dag den har varit min raddning.

Sa var tid ar nu ute, 1 timme flyger ivag har, det kanner ni val till hur fort tiden gar nar man grejsar pa webben.
Ha en underbar fortsattning pa veckan!

Kram kram
Sofi och Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0